بُرے لوگوں کا انجام بالآخربُرا ہی ہوتا ہے

بُرے لوگوں کا انجام بالآخربُرا ہی  ہوتا ہے
بُرے لوگوں کا انجام بالآخربُرا ہی  ہوتا ہے urdu stories
بُرے لوگوں کا انجام بالآخربُرا ہی  ہوتا ہے
ایک زمانے میں تین چور تھے۔ وہ ایک امیر شخص کے گھر چوری کرتے ہیں اور اس سے سب کچھ لوٹ کر فرار ہوجاتے ہیں۔ انہوں نے ساری رقم ایک تھیلے  میں بھر دی۔ تینوں چور سب کچھ لوٹ کر قریبی جنگل میں چھپ گئے۔ کچھ دیر بعد ، انہیں بھوک لگی۔ انہیں وہاں جنگل میں کھانے کے لئے کچھ بھی نہیں مل سکتا تھا، چنانچہ چوروں میں سے ایک قریبی گاؤں کھانا لینے گیا۔ دیگر دو چور چوری شدہ سامان کی حفاظت کے لئے جنگل میں ٹھہر گئے۔
کھانا کھانے کے لئے جانے والا چو لالچی  تھا۔ گاؤں جانے کے بعد ، اس نے ہوٹل میں کھانا کھایا ، پھر اس نے اپنے ساتھیوں کے لئے کھانا لیا اور وہاں سے چلا گیا۔ واپسی جاتے ہوئے اسے لالچ آیا اور وہ یہ سوچنے لگا کہ اگر اس کھانے میں زہر ملا دیا  جائے  تو لوٹی گئی ساری رقم میری ہوگی، یہ سوچ کر  اس نے کھانے میں زہر  ملا دیا۔
دوسری طرف ، ان دو چوروں کا لالچ بھی جاگ اٹھا اور انہوں نےاپنے تیسرے  ساتھی  کو  قتل کرنے کا منصوبہ بنایا ۔ یوں  تینوں چوروں نے ایک دوسرے کو مارنے کا منصوبہ بنایا ۔ جیسے ہی وہ چور کھانا لے کر آیا ، ان دونوں چوروں نے اس کے سر پر بھاری پتھر سے حملہ کیا اور وہ اسی جگہ دم توڑ گیا۔ بعد میں دو بچ جانے والوں  چوروں   نے  کھانا کھایا ، لیکنانہیں کیا معلوم تھا  یہ دونوں زہریلا کھانا کھا رہے ہیں کھانا کھاتے ہی  وہ دونوں بھی مرگئے۔
اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے، بُرے لوگوں کا انجام بالآخربُرا ہی  ہوتا ہے، اگر کبھی بُرائی کا خیال ذہن میں آئے تو یہ سوچ لیں بُرائی کا انجام ہمیشہ برا ہوتا ہے۔


Post a Comment

0 Comments