کاروبار میں کامیابی چاہتے ہیں تو ان باتوں پر عمل کریں Follow these tips to succeed in business

    Follow these tips to succeed in business

کاروبار میں کامیابی چاہتے  ہیں تو ان باتوں پر عمل کریں

کاروبار میں کامیابی چاہتے  ہیں تو ان باتوں پر عمل کریں Follow these tips to succeed in business
Follow these tips to succeed in business

کاروبار میں کامیابی چاہتے  ہیں تو ان باتوں پر عمل کریں

آج کل ہر نوجوان ملازمت کرنے کے بجائے اپنا کاروبار شروع کرنا چاہتا ہے۔ لیکن کاروبار کو بڑھانے کے لئے انہیں صحیح رہنمائی کی ضرورت ہے۔ آج کے ا س آرٹیکل میں  ہم چند بزنس ٹپس لائے ہیں جو ہر کاروبار کے لئے فائدہ مند ثابت ہوں گی۔کسی بھی کاروبار کو شروع کرنے سے پہلے یہ ضروری ہے کہ آپ اس کاروبار کے ہر پہلو کو سمجھیں ، کیونکہ کاروبار کے لئے جلد بازی سے فیصلے آپ کے لئے بہت سے مسائل پیدا کر سکتے  ہیں۔

اگر آپ بغیر پلاننگ کے کاروبار کرتے ہیں تو آپ کو کئی بار ناکامی  کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے اور کاروبار میں ناکامی کا مطلب خود کو اور اپنے فیملی  کو نئی پریشانی میں ڈالنا ہے کیونکہ اگر کاروبار میں نقصان ہو رہا  ہے یا کاروبار نہیں چل رہا ہے۔ آپ کی کمائی صفر ہوسکتی ہے۔اس لیے  نیا کاروبار شروع کرنے سے پہلے کاروبار کی باریکیوں کو سمجھنا بہت ضروری ہے۔ آج میں آپ کو بتاؤں گا کاروبار کے لئے کن چیزوں پر خصوصی توجہ دی جانی چاہئے۔

کاروبار میں آپ کی دلچسپی 

سب سے پہلے  آپ جس کاروبار میں دلچسپی رکھتے ہو اس کا انتخاب کریں، تب ہی آپ کاروبار کو بہتر اور کامیاب بنا سکتے ہیں۔ کسی بھی کام کو کامیاب بنانے کے لئے  سب سے اہم بات یہ ہے کہ آپ اس کام سے پوری طرح لگاؤ رکھیں۔ اور ہمیشہ یہ دیکھنے کی کوشش کریں کہ آپ کے کاروبار کو کس طرح بہتر بنایا جاسکتا ہے۔ اگر آپ پوری لگن سے کام کریں گے ، تو آپ اپنی ٹیم کو بھی اس کے لئے تیار کرسکتے ہیں ، لیکن اگر آپ نے لاپرواہی شروع کردی تو آپ کی ٹیم بھی اچھی طرح کام نہیں کر سکتی ،  جس کی وجہ سے آپ کو خسارے کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔

اگر آپ اپنی دلچسپی کے کاروبار میں سرمایہ کاری کرتے ہیں تو ظاہر ہے کہ آپ اس پر بہت زیادہ توجہ دے سکیں گے اور کاروبار کو کامیاب بنانے کے لیےنئے آئیڈیاز دے سکیں گے۔

مزید پڑھیں:آپ خود کو کیسے بہتر بناسکتے ہیں

پلاننگ کے ساتھ کاروبار شروع کریں

اگر کوئی کاروبار پلاننگ کے ساتھ شروع کیا جائے  ، تو یقینا آپ اپنا مقصد حاصل کرسکتے ہیں اور بہت ہی کم وقت میں کامیاب ہوسکتے ہیں۔ نیا کاروبار شروع کرنے کے لئے سب سے اہم چیز  ہے   پلاننگ ۔۔۔فیصلہ کریں کہ کون سا کاروبار کرنا ہے،  یہ بھی فیصلہ کریں کہ آپ کاروبار میں کتنا پیسہ لگائیں گے ، کاروبار کو   اچھی طرح سمجھنے کی  کوشش کریں۔

پیسے  کی پلاننگ کریں

کاروبار شروع کرنے سے پہلے ، منی مینجمنٹ پر توجہ دیں کیونکہ کاروبار کے لئے پیسہ بہت ضروری ہے ، لہذا فیصلہ کریں کہ آپ اپنے اخراجات کو کہاں کم کرسکتے ہیں اورآمدن  کو کیسے بڑھا سکتے ہیں۔

اپنے ملازمین کی عزت کریں

کاروبار میں کامیابی کا ایک اصول یہ بھی ہے کہ آپ  اپنے کاروبار سے وابستہ ملازمین کے ساتھ عزت سے پیش آئیں اور ان سے اچھا سلوک کریں۔ اگر آپ ملازمین کو عزت دیں گے اور خوش رکھیں گے  تو اس کا فائدہ یہ ہے کہ وہ آپ کے ساتھ پوری محنت و لگن  سے کام کریں گے ، چاہے آپ سامنے ہوں یا نہیں۔

لیکن اگر آپ ان کے ساتھ بدتمیزی کرتے ہیں تو وہ مناسب طریقے سے کام نہیں کریں گے جس سے آپ کو نقصان ہوگا۔ اس کے علاوہ وقتا فوقتا اپنے ملازمین کی حوصلہ افزائی کرتے رہیں تاکہ وہ جوش و جذبے کے ساتھ کام کرسکیں۔اپنے  ساتھ کام کرنے والے ملازمین کی  حوصلہ افزائی کرتے رہیں  تاکہ وہ زیادہ مضبوطی اور اچھی طرح سے کام کریں۔

ملازمین کے ساتھ مشورہ کریں

آپ کے ملازمین کی وجہ سے  آپ کا کاروبار کتنا کامیاب ہے اس کا ایک لازمی پہلو یہ ہے کہ ملازمین آپ سے کتنا خوش ہیں ، آپ کو ملازمین کے ساتھ اچھے تعلقات بنا کر رکھنے چاہیں ۔  وقتا فوقتا  آپ کے ملازمین کو کاروبار سے متعلق نئی چیزوں سےمتعارف کرایا جانا چاہئے ۔ اپنے ملازمین سےہر اہم  موضوع پر تبادلہ خیال کریں تاکہ نئے آئیڈیا زسامنے آئیں اور کاروبار کو مزید بڑھنے میں مدد ملے۔

منافع کمانے کے بارے میں فیصلہ کریں

کاروبار میں سرمایہ کاری کے دوران  اس بات کا خاص خیال رکھیں کہ آپ اس سے پیسہ کیسے کمائیں گے ، کیوں کہ جب تک آپ یہ فیصلہ نہیں کرتے ہیں،  یہ معلوم کرنا مشکل ہوگا کہ آپ کا کاروبار کس مقام پر ہے۔

قانونی طریقے سے کاروبار شروع کریں

کاروبار شروع کرنے سے پہلے یہ سب سے اہم ہے کہ آپ کی فرم اور کاروبار قانونی ہے یا نہیں ، لہذا اپنے کاروبار کو رجسٹرڈ کروانا ضروری ہے۔

کاروبار چلانے کے لیے آپ کو اس سے متعلق ہر چیز کا خاص خیال رکھنا چاہئے ، تاکہ آپ کو مزید کاروبار چلانے میں کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ اگر آپ وقت پر اپنے ٹیکس اور بلوں کی ادائیگی کریں گے اور سسٹم کو برقرار رکھیں گے ، تو آپ کو بعد میں مزید رقم ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

خود کو اپ ڈیٹ رکھیں

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا کاروبار بڑھے ، تو یہ بہت ضروری ہے کہ آپ کو ہمیشہ اپنے کاروبار سے متعلق نئی معلومات کے ساتھ اپڈیٹ رہنا چاہیے ان معلومات کو اپنے کاروبار میں استعمال کرتے رہیں۔ نہ صرف یہ بلکہ اس بنیاد پر اپنے ساتھ کام کرنے والے ملازمین کا بھی انتخاب کریں جو وقت کے ساتھ خود کو اپ ڈیٹ رکھنے کی اہلیت رکھتے ہیں۔

دن بدن ہر کاروبار میں بہت ساری تبدیلیاں آتی رہتی ہیں ، ہمیں اس تبدیلی کو برقرار رکھنا ہوگا۔ کئی بار ہم اس تبدیلی کے بارے میں زیادہ نہیں جانتے ہیں ، لہذا اپنے کاروبار کے لئے نئی چیزیں سیکھتے رہیں۔

یہ کہا جاتا ہے کہ کاروبار میں خطرہ لینا ضروری ہے ، لیکن پھر بھی اس حد تک خطرہ  لیں جہاں سے  اس نقصان کو پورا کرنے کا موقع موجود ہو ، کبھی بھی ایسا خطرہ مول نہ لیں کہ آپ کو سب کچھ کھونا پڑے گا۔

کاروبار کے آغاز کے فورا بعد ہی منافع کی توقع نہ کریں

اگر آپ ابتدا میں ہی منافع پر دھیان دیتے ہیں تو پھر کاروبار چلانے میں آپ کو بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ۔ اسی لئے یہ ضروری ہے کہ آپ شروع میں منافع کی توقع نہ کریں اور زیادہ سے زیادہ صارفین کی ضروریات پر توجہ دیں اور کاروبار کو بڑا بنانے کے بارے میں سوچیں۔

اگر آپ جتنا جلدی ہو سکے کاروبار شروع کرتے ہیں تو آپ کو بہت ہی کم وقت میں کامیابی مل سکتی ہے ، اور آپ اچھی کمائی بھی کرسکتے ہیں۔ لہذا اس بات پر توجہ دینا زیادہ ضروری ہے کہ ابتداء میں ہونے والے منافع پر زیادہ توجہ نہ دے کر کس طرح آپ  کاروبار بڑھا رہےہیں۔

 زیادہ لوگوں کو کاروبار کے بارے میں بتائیں

اپنے  کاروبار کے بارے میں زیادہ سے زیادہ تشہیر کریں یا زیادہ سے زیادہ لوگوں کو بتائیں،اس سے آپ کو  جلدی کامیابی ملے گی۔اسی طرح انٹرنیٹ آپ کے کاروبار کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے،آج کے دور میں انٹرنیٹ میں ایسے بہت سارے کاروبار چل رہے ہیں جو کروڑوں روپے کما رہے ہیں۔ آپ اس کی مدد سے اپنے کاروبار میں بھی اضافہ کرسکتے ہیں اور اپنے منافع میں کئی گنا اضافہ کرسکتے ہیں۔  انٹرنیٹ آپ کو اپنے کاروبار کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔

اپنا کاروبار چلانے کے لیے یہ سب سے اہم ہے کہ لوگوں کو آپ کا کاروبار نظر آنا چاہیے ، جب آپ انٹرنیٹ کی مدد  سے کاروبار کرتے ہیں  تو آپ اسے کہیں بھی اور کسی بھی وقت دیکھ سکتے ہیں ، آپ اس کے بارے میں معلومات لے سکتے ہیں اور خریدارآپ سے رابطہ کرسکتے ہیں۔ یعنی   انٹرنیٹ کی مدد سے  آپ کا کاروبار لوگوں تک آسانی سے پہنچ سکتاہے۔ کاروبار بڑھانے کے لیے  آپ کو آن لائن آنا چاہئے تاکہ آپ لوگوں کو زیادہ سے زیادہ اور آسان طریقے سے دیکھ سکیں۔اس لیے جدید طریقوں  سے کاروبار چلانے کی کوشش کریں ۔

صارفین کی ضروریات کا خیال رکھیں 

کاروبار میں کامیابی حاصل کرنے کے لیے یہ سب سے اہم ہے کہ آپ اپنے صارفین کی ضروریات کا خیال رکھیں۔ جو آپ کو تھوڑے ہی عرصے میں اچھا ردعمل دے گا اور آپ کے کاروبار کو بڑھانے میں مددگار ہوگا۔کسٹمرز کے ساتھ اچھے تعلقات استوار کرنے کی کوشش کریں تاکہ لوگ زیادہ سے زیادہ آپ کی مصنوعات خریدیں اور اس سے آپ کو اچھا منافع بھی مل سکے۔

مزید پڑھیں:جاپانیوں کا زندگی میں کامیابی کا فارمولا

بیک اپ پلان

جب کاروبار میں نقصان ہوتا ہے اور جب توقع سے زیادہ منافع نہیں ہوتا ہے تو اس کے لئے ضروری ہے کہ آپ اپنا بیک اپ پلان اپنائیں کیونکہ اگر کوئی نقصان ہوتا ہے تو آپ دوبارہ کاروبار کو  کھڑا  کرسکتے ہیں اور اسے ایک نئی سطح پر لے جا سکتے ہیں۔کاروبار کے منفی حالات  سے بچنے کے لیے یہ ضروری ہے کہ آپ کے پاس ہنگامی فنڈز موجود ہو تاکہ آپ کا کاروبار محفوظ رہے۔غیر ضروری اخراجات سے بچنے کی کوشش کریں اپنی ضرورت سے زیادہ خرچ نہ  کریں ، اگر آپ اپنی ضرورت سے زیادہ خرچ کرتے ہیں تو  آپ کو لمبے عرصے تک  کاروبار چلانے میں پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

حریف اور کاروباری ماحول کو سمجھیں 

کسی بھی کاروبار کو شروع کرنے سے پہلے سب سے اہم چیز یہ ہے کہ پہلے آس پاس کے ماحول کو سمجھا جائے تاکہ اپنے حریفوں کی نسبت صارفین کو بہتر سہولیات مہیا کرسکیں اور  اپنے کاروبار کو نئے کاروباری نظریات سے قائم کرپائیں۔

شروعات  چھوٹے کاروبار سے  کریں 

شروعات صرف چھوٹے کاروبار سے  کریں،  اگر آپ ابتدا میں زیادہ سرمایہ لگاتے ہیں اور آپ کا کاروبار کامیاب نہیں ہوتا ہے تو آپ کو اس کا خمیازہ بھگتنا پڑ سکتا ہے۔

ٹیم کے ساتھ کاروبار کریں

کاروبار کو کامیاب بنانے کے لیے  نہ صرف ایک بلکہ پوری ٹیم کی مدد کرنا ضروری ہے اس کے لئے ، ٹیم ورک پر دھیان دینا ضروری ہے۔کاروبار کے لئے تحریک بھی اہم ہےاس لیے وقتا فوقتا ، اپنے آپ کو کاروبار کے لئے تحریک دینا بھی ضروری ہے۔ بزنس میں کامیاب لوگوں  کے صلاح مشورے کے  ساتھ کاروبار چلانا اچھا فیصلہ ہوتاہے ، کاروبار میں صلاح مشورے کے ساتھ اٹھائے گئے فیصلے ہمیشہ کامیاب ہونے میں معاون ہوتے ہیں۔

کاروبار کے ذریعہ مسائل کا حل

اگر آپ آس پاس کی ضروریات کے مطابق کاروبار کرتے ہیں تو جلد ہی کامیابی بھی حاصل ہوجائے گی ، اس کے ساتھ ہی  آپ کاروبار کے ذریعہ آسانی سے مسائل حل کرنے کا فن سیکھنے میں بھی کامیاب ہوجائیں گے۔

خطرہ مول لینے سے نہ گھبرائیں

کاروبار کو پرانی  بنیادوں  پر نہ چلائیں  بلکہ نئے آئیڈیاز کی مدد  سے  کاروبار بڑھانے کا سوچیں۔کاروبار میں ایسے بہت سے فیصلے لینے پڑتے ہیں جن میں آپ کو خطرہ مول لینا پڑتا ہے ، ایسی صورتحال میں گھبرانا نہیں ہے ، بلکہ صلاح مشورے  ، سوچ سمجھ کر کا م  کرنا ہے تاکہ  آپ جوبھی خطرہ مول لیں وہ آپ کے کاروبار کو آگے بڑھانے میں مددگار ثابت ہوسکے۔

 

 

Post a Comment

0 Comments